.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مركز مديريت بحران در استانداري گيلان

معاون امور عمران استانداري گيلان‌ از تشكيل مركز مديريت بحران در گيلان خبر داد.    
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمد‌جعفر عليزاده يكشنبه شب در جلسه كار گروه ستاد غير مترقبه در محل استانداري با بيان اينكه گيلان استان حادثه‌خيز و بلاياي غير قابل پيش بيني شده است افزود: براي مقابله با حوادث غير مترقبه مركز مديرت بحران تشكيل و اطلاعات اساسي ‌استان در آن جمع آوري مي‌شود تا در زمان مشخص تيم بحران مستقر شود.
وي اظهار داشت: اين مركز بانك اطلاعاتي وسيع خواهد داشت كه بايد نرم افزار مربوطه نصب و با آناليز اطلاعات و انتقال آن به رايانه تصميم ويژه اتخاذ شود.
عليزاده با بيان اينكه فقر اطلاعات در زمان بحران مشكل ساز است تأكيد كرد: بايد مركز مديريت بحران به اطلاعات مورد نياز تجهيز شود و براي اين منظور تمام مكان‌هاي اين مركز به سيتم رايانه مجهز شدند.
وي در ادامه به نوسانات آب درياي خزر اشاره كرد و گفت: اين نوسانات مي‌تواند بر زندگي انسان و همچنين توسعه استان تأثيراتي داشته باشد.
وي توجه به دريا را مهم دانست و اضافه كرد: 272 كيلومتر طول ساحل شهرهاي ساحلي گيلان از آستارا تا چابكسر محسوب مي‌شود و بهره‌گيري از اين ساحل براي تجارت و بازرگاني حائز اهميت است.
وي با اشاره به پيشروي آب دريا افزود: در طي 15 سال آينده بر اساس تحليل‌هايي كه انجام شد ارتفاع آب دريا بين 1 تا 5/1 متر بالا خواهد آمد كه اين مسئله مي‌تواند استان را متأثر كند.
وي از ممنوعيت ساخت و ساز‌هاي خلاف در سواحل خزر خبر داد و خاطر نشان كرد: تا زماني كه ابلاغ جديد اعلام نشده هر گونه ساخت و ساز در حريم دريا ممنوع است مضاف براينكه از برداشت شن و ماسه در حريم دريا نيز جلوگيري مي‌شود.
در اين جلسه مدير زمين شناس دريايي سازمان زمين شناسي ‌نيز هشدارهايي نسبت به پيشروي آب دريا و اقدامات پيشگيرانه ارائه داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.